Artykuły

Zarządzanie Jakością z korzyścią dla klienta ISO W KNC GLOBAL REAL ESTATE

  • Autor: BSM
  • Data: 2011-10-11
  • Liczba odsłon: 8417

Zarządzanie Jakością z korzyścią dla klienta
ISO W KNC GLOBAL REAL ESTATE

Certyfikat ISO w KNC Global Real Estate w TarnowieWdrożenie systemu zarządzania jakością wg wymagań normy ISO 9001:2008 to przedsięwzięcie, którego głównym celem jest podniesienie jakości świadczonych usług. Wdrożenie ISO 9001: 2008 niesie za sobą wiele korzyści tak dla Klienta jak i dla firmy.

Dla klienta ważne jest to, że firma działająca wg. standardów ISO posługuje się uporządkowanymi i aktualnymi danymi na temat rynku nieruchomości oraz ma szczególne baczenie na potrzeby jej klientów, Ważny jest także nadzór nad dokumentacją i dbałość o jej zgodność z wymogami prawnymi.

Firmie certyfikat daje możliwość wzmocnienia wizerunku i podniesienia wiarygodności u partnerów.

KNC Global Real Estete jest jednym z 5 biur pośrednictwa nieruchomości w Małopolsce posiadającym certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2008.