Artykuły

Zarządzanie Jakością z korzyścią dla klienta ISO W KNC GLOBAL REAL ESTATE

  • Autor: BSM
  • Data: 2011-10-11
  • Liczba odsłon: 15928

Zarządzanie Jakością z korzyścią dla klienta
ISO W KNC GLOBAL REAL ESTATE

Certyfikat ISO 9001:2008 w KNC Real Estate w TarnowieCertyfikaty jakości stały się standardem w wielu branżach. Pozwalają one na uzyskanie i utrzymanie prestiżu firmy oraz wiarygodności w oczach klientów.

Rynek nieruchomości coraz bardziej w Polsce wymagający również wymusza posiadanie przez biura systemu zarządzania jakością. KNC Global Real Estete jest jednym z 5 biur pośrednictwa nieruchomości w Małopolsce, posiadającym certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2008. Dzięki temu, że KNC pracuje według standardów zarządzania jakością, klienci firmy mogą mieć pewność, że firma stale udoskonala swoje usługi, spełnia wymagania międzynarodowe i normy pracy według najwyższej jakości.

Uzyskanie certyfikatu ISO 9001: 2008 nie było wcale dla KNC łatwe a dopasowanie działalności firmy do wymaganych norm wymagało wielu wysiłków i ogromnych nakładów finansowych. Prace nad wdrożeniem ISO trwały wiele miesięcy, wymagały szeregu szkoleń dla pracowników, modernizacji sprzętów, licznych analiz i badań.

Wszystkie te starania - uwieńczone w efekcie sukcesem – w postaci otrzymanego certyfikatu miały dwa, istotne cele. Wzmocniły wizerunek firmy a klienci KNC otrzymali pewność, że korzystają z usług firmy pracującej według najwyższych, międzynarodowych standardów.

Autor: BSM. - dyrektor KNC Nieruchomości w Tarnowie.
Wyrażamy zgodę na publikowanie całego lub części dokumentu z podanym źródłem informacji: dane pochodzą z serwisu nieruchomości www.wsn.pl.