Artykuły

Ambitne plany sieci franczyzowej KNC Nieruchomości na rok 2011

  • Autor: BSM
  • Data: 2010-12-26
  • Liczba odsłon: 15772

Ambitne plany sieci franczyzowej KNC Nieruchomości na rok 2011

KNC Nieruchomości posiada obecnie 7 biur własnych i 30 biur franczyzowych a koniec roku 2010 przyniósł sieci prawdziwy bom - Franczyzobiorcy w ciągu 2 ostatnich miesięcy zawarli z siecią 7 nowych umów franczyzowych.

Wszystko wskazuje na to , że żaden z konkurentów nie dorówna KNC Nieruchomości , która planuje w przyszłym roku otwierać 5 nowych biur franczyzowych w miesiącu. Właściciele sieci chcą w 2011 roku zwiększyć tempo rozwoju aby utrzymać pozycję franczyzowego lidera.

Od Franczyzobiorców KNC Nieruchomości wymaga: prowadzenia lub rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, posiadanie licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami lub zapewnienie sobie nadzoru ze strony osoby posiadającej takie uprawnienia, posiadanie lokalu (własnego lub wynajmowanego) w miejscowości o liczbie mieszkańców około 50 tys. lub więcej oraz posiadanie zdolności finansowej która pozwoli na uruchomienie biura i jego utrzymanie w początkowym okresie działalności.

Franczyzobiorcy którzy prowadzą biura w sieci KNC Nieruchomości mówią, że kwota która przeznaczyli na uruchomienie biura nie przekraczała 20 tysięcy złotych a sama opłata franczyzowa którą pobiera Franczyzodawca jest niska, zważywszy na korzyści wynikające z przystapienia do sieci. Właściciele biur sieci KNC posiadają bowiem prawo korzystania z logo i nazwy KNC, znanej i cenionej marki, dającej prestiż i dominacje na rynku, dostęp do know-how sprawdzonego przez lata w praktyce , otrzymują dostęp do bazy liczącej tysiące ofert nieruchomości (największa ilość ofert, na podstawie umów na wyłączność w Polsce) oraz do baz poważnych i sprawdzonych klientów z kraju i zagranicy, efektywnie pozyskiwanych dzięki szerokiemu marketingowi w Polsce i na świecie, bezpłatne oprogramowanie biurowe, własną stronę internetową dla każdego partnera wraz z indywidualną wyszukiwarką ofert, odrębną prezentacją ofert, bezpłatną reklamę i eksport ofert do wielu portali nieruchomości dzięki systemowi MLS WSN, bezpłatną promocję ogólną firmy KNC w prasie krajowej, międzynarodowej, w radiu i telewizji oraz pomoc w zminimalizowaniu kosztów własnych, systemową i systematyczną opiekę, pomoc, profesjonalne doradztwo w pokonywaniu pojawiających się problemów i co za tym idzie zminimalizowanie ryzyka błędów, pomoc w bezproblemowej windykacji należności dzięki obsłudze przez, współpracujące z KNC, wyspecjalizowane firmy prawnicze a dzięki podpisanym umowom holdingowym Franczyzobiorcy minimalizują koszty materiałów reklamowych, biurowych i mediów.

Rozrastająca się sieć franczyzowa KNC Nieruchomości i jej znakomita kondycja jest na pewno odpowiedzią na panującą na rynku nieruchomości sytuację , bo też w dobie zwiększającej się konkurencyjności oraz rosnących wymagań Klienta, konieczne jest wzmocnienie pozycji biura na rynku a przyłączenie do sieci sygnowanej jednolitym logo w całej Polsce , zorganizowanej i zarządzanej przez pośrednika – praktyka z wieloletnim doświadczeniem w branży jest gwarancją sukcesu i powodzenia w biznesie.

Autor: BSM. - dyrektor KNC Nieruchomości w Tarnowie.
Wyrażamy zgodę na publikowanie całego lub części dokumentu z podanym źródłem informacji: dane pochodzą z serwisu nieruchomości www.wsn.pl.