Artykuły

KNC Nieruchomości – zdecydowany lider franczyzowy

  • Autor: BSM
  • Data: 2010-12-01
  • Liczba odsłon: 15994

Od  września  do listopada bieżącego roku sieci KNC Nieruchomości przybyło  7 nowych  biur franczyzowych. Okazuje się, że w tym roku  klimat  dla tej właśnie branży był wyjątkowo sprzyjający a KNC Nieruchomości wyrasta na zdecydowanego lidera   franczyzowego  w  Polsce. 

Nowe biura  franczyzowe sieci KNC Nieruchomości powstaną w Zduńskiej Woli, Gorlicach, Jarosławiu, Trzebini, Rybniku, Białymstoku oraz na Litwie.

W przyszłym roku sieć biur KNC Nieruchomości ma powiększyć  się  o kolejne   punkty  a  firma zamierza skoncentrować się  nie tylko na rynku polskim bo też w planach ma ekspansję zagraniczną.

Pomimo licznie działających franczyz min. w branży nieruchomości  wielu  potencjalnych franczyzobiorców  wybiera  właśnie sieć KNC Nieruchomości . Wielu przedsiębiorców skłonnych jest do inwestowania w ten właśnie biznes  co nie dziwi, bo przystąpienie do sieci to przecież same korzyści.  

W materiałach franczyzowych sieci KNC Nieruchomości  franczyzodawca  tak pisze o swojej ofercie : „ Z punktu widzenia franczyzobiorcy największym dobrodziejstwem franczyzy jest przekazywana przez KNC marka i wiedza o prowadzeniu biznesu. Franczyzobiorcy, zamiast uczyć się na własnych błędach, korzystają z naszych doświadczeń.     Dzięki temu franchising jest jedną z najbezpieczniejszych form prowadzenia działalności gospodarczej. Na świecie jedynie ok. 15 proc. nowootwartych punktów franczyzowych upada w ciągu pierwszych pięciu lat działalności, podczas gdy wśród firm nie zorganizowanych w sieci notuje się aż 75 proc. porażek.

Oferowany przez nas franchising to działanie według naszego, sprawdzonego pomysłu, a jednocześnie praca na swoim. System franczyzowy zapewnia korzyści obu stronom. Nabywcy licencji minimalizują ryzyko porażki, bo idą utartym śladem, korzystając ze sprawdzonych wzorów i popularnej już na rynku marki. Działanie w grupie przynosi też inne korzyści, bo KNC ciągle opracowuje nowe usługi, prowadzi szkolenia, organizuje sieciowe, a więc tańsze, zaopatrzenie, a także inwestuje w reklamę, czyli robi to, czego sami franczyzobiorcy nie byliby w stanie zrobić w takim czasie i po takich kosztach.

Jaki więc interes w przystąpieniu do systemu ma franczyzobiorca? Inwestycja w sprawdzony biznes zmniejsza ryzyko porażki. Franczyzobiorca otrzymuje prawo do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa pod znanym szyldem i na uzgodnionych z franczyzodawcą warunkach. Przejmuje więc wypracowane standardy i sprzedaje usługi, które są znane klientom. Tak więc korzyść jest obopólna.